31 december, sista inlägget 2008

Nu är middagen avklarad med sin förrätt, varmrätt och efterrätt. Jag fick mina specialgjorda rätter, medans de andra åt av de vanliga. Vi har tittat på Hemsöborna, några goda skratt fick jag mig. Några av grannarna har redan skjutit raketer. Säkert för de mindre barnen som går och lägger sig tidigt.

Nu är det bara 1 och en halv timme kvar på detta år. De känns som de kommer bli ett bra år faktiskt. Jag har redan hunnit få massor av gott nytt år sms, och har även skickat en del, men några till blir det innan tolvslaget. Hoppas bara batterierna på mina mobiler håller, glömde såklart båda laddarna hemma. Och ingen har en telefon av lika märke som mig heller, typiskt. Jag glömde även min jacka hemma, hur man nu kan glömma den! Jag får åka och hämta laddarna och jackan i morgon helt enkelt.

Gott nytt år allihopa!
För de ska jag ha.


Kommentarer
Postat av: Bellaa

Har du haft en bra nyår?

2009-01-01 @ 02:36:49
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0