4 december, röriga anteckningar

Nu är jag hemma, eller det har jag varit ett tag. Det gick bara bra i stallet. Hann rida och göra allting medans det var ljust. Skottade till och med fram spånhögen, tungt. Dagens stycketräning.
Har även ätit middag som mamma lagat. Stektpotatis, mums.

Satt framför tvn i över 2 timmar, tittade på Top Model och Laguna Beach samtidigt som jag pluggade mediekommunikation. Har tusen papper med anteckningar och alla anteckningar är olika och jag har absolut ingen koll på vad som hör till vilken fråga, jobbigt. Klantigt av mig att göra så, måste skaffa bättre ordning.
Håller på tvättar kläder också, och måste röja upp lite i mitt rum innan jag går och lägger mig.
Ska sova hyffsat tidigt idag eftersom jag ska till skolan med 8.07 bussen i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0