7 december, jag är tillbaka

Min lördag var fri från dator och jag hann med en hel del. Bland annat bada min hund och gå på en långpromenad, äta gått och umgås.

Idag är det söndag, en faktastiskt fin söndag. Jag var uppe redan halv 9. Har tagit en lång men kall ridtur mitt på dagen. Brr, fryser fortfarande.
Har ätit en god kyckling och pastasallad som mamma gjorde till mig. Mycket gott i den, men dressingen smakade majonäs så den skippade jag.

Resten av kvällen ska jag läsa lite bloggar, pilla i photoshop, en kompis bad mig göra julkort till henne så de ska jag pilla lite med, annars ska jag ägna mig åt mediekommunikationen. Provet närmar sig.

Några bilder från min balkong, som jag tog i morse. Det glittrade sådär härligt som det bara kan göra en solig vinterdag.



Kommentarer
Postat av: Mahlin

Fina bilder :)

2008-12-07 @ 16:51:36
URL: http://mahlinmaria.blogg.se/
Postat av: Verra

Åh va fina bilder, du bor fint du :)

2008-12-07 @ 21:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0