8 december, mitt på dagen

Orkar verkligen inte plugga mer. Sitter bara och väntar på att posten ska dimpa ner i brevlådan, i hopp om att skolkatalogen ska vara där, så jag och Lotta kan sätta oss på Dackås och ta en fika och bläddra i katalogen.

Nu vill jag bara ta en varm härligt dusch och tvätta håret med mitt blondshampoo som jag hittade i helgen som varit borta ett bra tag. Eller borta och borta, de var bara i den andra duschen som jag inte duschat i på länge, lite dålig på att leta kanske. Men visst blir man glad när man hittar något som varit så borta så att man glömmt bort det. Men det är bara ett shampoo.
Men okej, jag säger så här: jag pluggar 4 frågor till så kan jag gå och duscha sen.
Laga någon form av lunch också.
Så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0