9 december, lång föreläsning

Nu är jag hemma. Mycket tidigare än vad jag hade trott. Föreläsningen var rätt dryg. Fotografen som hade föreläsningen var lite koko som han själv sa. Hans bilder var rätt konstiga, mycket nakna kvinnor och sex, det blev några pinsamma fniss i lokalen då och då. 2½ timme pratade han och fipplade med utrustningen. Var tillbaka i stan strax före 1 efter en lång, kall kvarts väntan på bussen.
Hann prova lite byxor på H&M och träffa Lena en stund innan jag åkte hem.
Eftersom vi inte fik någon lunch idag och jag inte kunde ta del av fikat så har jag bara ätit ett äpple sedan frukosten som bestod av lite yoghurt, så jag är rent ut sagt jävligt hungrig nu.
Så jag måste faktiskt gå och laga någon form av sen lunch innan jag bloggar vidare.
Tänkte lägga upp en dagens outfit och lite annat smått och gott. Men det får bli om en stund, nu är det köket som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0