1 november, vinter på riktigt

I dag är det en sånn där riktigt fin vinterdag. Solen skiner från en klarblå himel och snön ser inte alls sådär kall och hemsk ut. Ni kan ge er på att jag ska ut och rida!

Vaknade faktiskt rätt sent, med tanke på att jag är hos pappa och han tycker vi ska äta gemensam frukost klockan 9. Halv 11 vaknade jag av en mardröm. Pappa, syrran och Klas var inblandade, även gymnasiet och massa ickesvenskar och pistoler. Jag fick inte kontakt med någon och ingen förstod vad jag ville.

Från att ha sovit i bara trosor med ett tunnt lakan till täcke och fönstret öppet och ändå tycka att det är varmt, till att sova med t-shirt, pjamasbyxor dubbla duntäcken och ändå frysa. Kroppen har nog inte vant sig än.

Ida berättade nyss att historiaprovet är framflyttat en vecka, tack gode gud för det! Nu slipper jag plugga ihjäl mig i helgen.

Kommentarer
Postat av: Verra

Hahaha ja nu såg jag ju hur man gör för att kommentera SORRY!!

2008-11-01 @ 13:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0