11 november, lite allt möjligt

Jag var minst sagt uppe med tuppe i morse. Klockan sex var jag på svaga ben på väg till badrummet. Har ni tänkt på att ögonen känns och ser jättesmå ut på morgonen när man precis har vaknat?

Hittills har jag klarat av mer än halva skoldagen och har bara en jättelång lektion kvar. Slutar klockan 3. Ska ner på stan en sväng, som alla andra dagar. Har inget speciellt jag behöver köpa faktiskt. Eller jo, ljus på Åhléns. Får se om jag tar det i dag eller någon annan.

Jag har inte ridit sen i torsdags och jag saknar det. Hinner inte med stallet förens på torsdag heller. Vilken svikare jag är. Stackars Britney. Men sen ska jag skärpa mig.

I morgon klockan 4 ska jag vara på Hudiksvalls Tidning för fotografering. Gruppfoto på oss som ska göra Ung-sidan. Ska bli spännande.

Men i dag är det tisdag. Tisdag betyder pluggdag även om jag aldrig orkar, men så är det. Historiaprov och inläming i svenska i morgon. Bara kämpa på.

Nu ska jag se vart min klass tog vägen. Äpple ska jag också äta eftersom dagens skollunch smakade värre än potatis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0