13 november, god morgon

Torsdag den 13e, tur att det inte var fredag den 13e. Jag tror på skrock, och har en del för mig. Lägger inte nycklarna på bordet och går inte under trappor eller stegar till exempel. Men någon speciell otur på fredag den 13 vet jag inte om jag haft. Inte vad jag kan komma ihåg nu såhär på morgonkvisten.
Kom nyss till skolan, halv 8, alldeles för tidigt. Men som tur är så har jag bara 2 lektioner i dag. En nu på morgonen, sen ett skapligt hål till idrotten mitt på dagen. Slutar vid 12 halv 1, det är det bästa med torsdagar. Förutom Britney då. Men i går fick jag ett sms från hennes ägare som skrev att hon blivit vaccinerad så hon skulle få vila någon dag, men jag har inte träffat henne på en vecka så jag ska dit och mocka och pyssla lite iallfall.

Det är jobbigt att hålla ögonen öppna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0