19 november, jag har alltid rätt!

Mina klasskompisar har fått bevisat för sig att jag är aningen envis. 2 gånger på samma dag till och med.

Först så handlade det om att jag var säker på att vi hade lunch efter idrotten och inte före. Hela klassen sa emot mig, men jag envisades med att det inte alls var som dom sa. Men sen kom jag på att jag tänkte på fredag istället för torsdag, så jag fick väl ge mig.

Sen i matsalen för en stund sedan påpekade jag att Maja bredde på fel sida av mackan. (Hon bredde på ovansidan) Jag sa att om man lägger mackan rätt på bordet så kan man ju inte ha pålägget mot bordet utan måste ha det uppåt, de skrattade åt mig och frågade om jag vara helt dum i huvudet? Då hade ju Maja rätt, som bredde på ovansidan, och inte jag som brer mina mackor på undersidan, då är det jag som får smöret på bordet om man ska ha mackan rätt vänd.
Jaja, man kan inte alltid vara på de smartaste, jag har ändå alltid rätt enligt mig själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0