2 november, film

Jag vet inte vad som har hänt med mig, men jag brukar inte alls tycka om att titta på film men nu har jag gjort det 2 kvällar i rad. Men film är sällan bra.

Andreas var här i kväll. Vi tittade på Exorcisten, dålig film. Han lekte även med min hund.






Jag har städat mitt rum och hittat en hel hög med läxor som jag glömmt bort. Fick lite smått panik och måste göra de i morgon efter skolan och sjukgymnasten.

I morse väckte pappa mig med min kamera i högsta hugg.
Här har ni en riktigt sur god morgon bild.
 


Nu ska jag se Andra Avenyn sen sova. Som vanligt så är det sovmorgon i morn, skönt!
Även en applåd till mig som tittade på Grey's anatomy i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0