2 november, grattis Mathias

Grattis till Mathias Bergqvist som fyller 17 år i dag!

Sovmorgon, härligt. Fick sova till 12, rekord för att vara hos pappa.
Jag har hunnit äta frukost, byta sängkläder och blivit fotad av pappa på mitt sura morgonhumör. Han hade norpat min kamera.

I natt började jag läsa en bok, populär musik från Vittula. Kände att det var dags för den, eftersom varenda kotte har läst den. Inte för att jag är någon bokmal, men ibland kan det vara bra.

När jag var utomlands så gick inte en enda nagel av på hela veckan, men nu när jag har börjat vara i stallet igen så går naglarna av hur som helst. Men jag får väl offra naglarna för Britney. Ska snart dit igen.

Det blir tårta här i dag, för att syrran har fyllt år, men som ni vet så äter jag ju inte tårta så jag får väl titta på.
Ska hem till mamma efter middagen.

En chillsöndag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0