27 november, idrott = skador

Idrotten på skolan gav mig någon konstig form av nackspärr eller sendrag i nacken. Det gör fortfarande ont och det var snart 9 timmar sen det hände. Kanske ska låta bli att vicka och ruska på huvudet så kanske det går över tills i morgon.

Nu ska jag bryta det nyttiga och gå ner och ta en bulle och en pepparkaka, men just nej! Det ska jag inte alls det, för jag har borstat tänderna. "Haha, synd för dig Elise". Attans. Får bli ett glas vatten då. Huvudvärken börjar komma smygandes nu, igen. Det blir sängen med litteraturhistoria boken om en stund. Den är rätt mysig den boken måste jag säga. Näe skämt och sido, hatar verkligen historia över huvudtaget. Och någon inte-så-smart kom ju på att svenska B ska innehålla just litteraturhistoria, och sen att vi skulle ha prov på grekiska gudar och annat skräp var väl också någon som kom på. Suck. Varför kan man inte bara få ha de roliga ämnena? Foto och matte hela dagarna? Föresten så ska jag nog byta från grön till gul mattebok, alltså snäppet svårare. Var min lärare som tyckte det, lite skryt sådär får avsluta denna torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0