5 november, god morgon

Har 7 minuter till första lektionen. Historia, morgonen är förstörd. Resten av dagen också, engelska och svenska. Ja jag kan väl inte säga annat än att jag är skoltrött.

Slutar strax före 2. Jag och Emma ska ner på stan en sväng innan vi får skjuts av hennes mamma hem. Sen ska vi mötas och rida tillsammans. Ska bli kul, nu när jag har ridit själv hela hösten.

Ska seriöst försöka plugga nu den här lektionen. Men nog tjatat om läxor och skolan.

I dag såg jag en tjej med svart jacka, svarta byxor, blåa skor och orange halsduk, herregud. Det matchade verkligen inte.

Kommentarer
Postat av: Verra

Aaaaa jag vill också rida med er!!!!!!!!

2008-11-05 @ 10:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0