5 november, mys med Emma

Tänkte börja med att bjuda på en bild från mitt mys i badet i går kväll.
 

Om en timme ska pappa skjutsa mig till stallet. Ska göra iordning Britney och möta upp Emma och Annie så tar vi oss en ridtur i mörkret.
Jag skulle ju har varit på stan med Emma efter skolan, men det blev inte så. Jag slutade 1½ timme tidigare eftersom läraren inte var där. Så jag åkte hem i stället för att ränna omkring på stan i flera timmar. Men jag hann med en sväng på stan ändå. Provade lite kläder men köpte inget, tyckte jag var duktig faktiskt. Sen tänkte jag göra ett kontoutdrag för att fördriva tiden och se hur mycket pengar jag har på kortet, men självklart så fungerade inte automaten så jag svor och gick därifrån.

Ska plugga pyttelite medans jag väntar på att Emma ska ringa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0