6 november

Nu är jag hemma från stallet. Det blev längre än jag trodde. Blev kvar och pratade med Karin ett bra tag. Men kom ut på en ridtur till sist. Britney var jätteduktig.

Nu hade jag tänkt plugga. Men jag märkte att jag tagit på mig ett enormt uppdrag på bilddagboken. Nämligen att lägga ut en bild och skriva några rader om alla som skrev sitt namn och det är många som skrivit sitt namn så nu har jag att göra ett tag. + att jag inte ens har bilder på hälften av alla som skrivit. Får nog spara de jobbet tills på söndag då jag möjligtvis har lite ledig tid över.

I morgon hoppas jag på gymnasiefest med bra folk sen kanske jag tillbringar natten i Ljusdal. Får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0