8 november, misslyckad kväll

Har precis kommit hem. Tillbringade natten hos Mathias i Ljusdal. Gårdagens kväll/natt blev inte alls lyckad och absolut inte som jag tänkt mig.
Det blev ingen gfest för min del. Åkte bil med Emelie och Towa. Sen Martina en stund också. Vi var hos Hovars en stund och jag tappade bort Towa, hemskt! Åt en chickenburger på donken, tjockis. Frös en hel del gjorde vi också. Men jag överlevde kvällen. Faktiskt stol över att jag inte drack en droppe!

Var på stan en sväng mitt på dagen och satans vad folk det var.
Provade lite kläder på Gina Tricot men köpte inget. Ingen shopping lust alls i dag. Pratade i telefon med Towa och träffade Andreas på busstationen.

Ska äta tacopaj till middag. Tänkte plugga en del också. Men får väl se hur det blir med det.

Pengarna på mobilen försvinner fort som fan. Smälter som smör i solsken. Gjorde nog av med 40 spänn i går. Sjukt.





Kommentarer
Postat av: Emily S

Ljusdal ffs, du måste säga till nästa gång så du kan hälsa på mig :D

2008-11-08 @ 14:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0