12 oktober, vaken?

Nu har klockan precis passerat midnatt och jag sitter här i min pjamas med en tallrik yoghurt. Ja det är faktiskt så att jag inte har klätt på mig på hela dagen. I bland får man vara slö! Har kommit fram till att Valios yoghurtar är de absolut godaste som finns. Något dyrare, men oj så krämiga och goda, mums. Jag äter ingen annan yoghurt nu när jag har ätit Valios sen i början av sommaren.

Har suttit och kollat igenom massa folks bloggar och upptäckt att otroligt många ätit tacos till middag fredag eller lördag den här helgen. Även jag. Åt du också tacos ?

Jag tror jag har druckit 10 glas apelsinsaft idag, sjukt.
Kroppen är trött och ögonen är trött. Undra om det är dags att sova snart.
Får väl säga godnatt här iallfall.
Hörs i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0