13 oktober, inte min dag

Jag kan inte annat än att säga att det här inte är min dag. Har varit så borta hela dagen. Som om jag varit hög eller nått, inte för att jag provat men det känns som om huvudet är totalt tomt. Jag har sett i syne flera gånger och missat bussar som är för tidiga. Hur kul är det med busschaufförer som kör fel väg? Gubben som körde 3an från skolan ner på stan körde oss till busstationen istället för centrum för stadsbussar dit den ska köra. Då gick jag på Subway och köpte 3 kakor som tröst för att bussen inte körde mig till centrum, haha. Sen såg jag stans snyggaste byggarbetare iallfall. Jag fastnade med blicken i hans ögon medans jag gick förbi så att jag var nära att gå in i en byggställning. Han log och hade de brunaste ögon jag någonsin sett. Sen var jag bara tvungen att gå förbi där en gång till.
Sen på bussen hem fick jag ett telefon samtal från tingsrätten. Gud så rädd jag blev, men det visade sig inte vara så farligt.

 Nu ska jag gå en liten sväng med hunden sen byta om och vänta på att pappa kommer och skjutsar mig till stallet.

Tur att lilla Sparrow är söt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0