14 oktober, seg morgon

Som ni säkert vet vid det här laget så är jag ingen morgonmännsika och absoult inte idag. Jag menar, hur trevligt är det att kliva upp klockan 6 på morgonen? När man bara kan ligga kvar i den varma sköna sängen och dra sig till minst klockan 10. Jag lovar jag är dödens nu.
   Sitter på skolan nu och klockan är inte ens 8. Men inte konstigt att man blir trött när det är så himla mörkt på morgonen och mörkare blir det. Och igår kväll när jag var klar i stallet vid halv 7 så var det redan mörkt ute, suck. Höst och  vinter är inte mina årstider, så är det bara.

Ska väl kila iväg på den första av mina 4 lektioner idag.
Kommer inte hem förens efter 5 i eftermiddag så vi hörs då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0