18 oktober, älgar

Fotade reportagebilderna. Pappa fick vara modell medans han krattade i trädgården.
Superfint väder ute och faktiskt varmt.
Jag och Britney tog oss en riktigt lång ridtur, bara så skönt. Hade inte ridit på 4 dagar och det kändes i benen. Skönt var det iallfall.

När jag och pappa kom från stallet på eftermiddagen så såg vi 4 älgar på täckten 300 meter från vårat hus. Man märker verkligen att det är älgjakt i skogarna.

Datanörd som jag är så hämtade jag min bärbara dator hos mamma och tog med den till pappa, så jag sitter med den i knät nu och bara myser.
Skulle gissa på att det blir en slapp kväll med datorn och kanske lite tv trotts att jag hatar att kolla på tv, men vad gör man dessa mörka höstkvällar? 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0