18 oktober, lördag morgon

God morgon!

Vaknade vid halv 9 i dag av ett himla liv här i huset. Typiskt med barn som är uppe med tuppen. Somnade om en timme till slut. När jag sedan vaknade igen och drog upp rullgardinen och la märke till att vädret var strålande så blev jag genast på bättre hurmör. Ska fota hela dagen, även rida en lång sväng på Britney. Jag har inte ridit sen i måndags, jag som burkar rida 4-5 dagar i veckan. Vilken svikare jag är. Stackars Britney.

Ska tvinga pappa att vara modell när jag ska fota fönsterbilder och ett reportage, skolarbete. Men det går nog bra eftersom han posade frivilligt i går.

Näe nu har jag inte tid med datorn just nu. Ut i det fina vädret och fota de sista höstbilderna för i år. Sen när jag kommer tillbaka från Gran Canaria så läre ju hösten vara borta. Så det är bäst att passa på nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0