19 oktober, god morgon!

Gud vad jag är duktig i dag.
Klev upp före 9, på en söndag! Är jag inte värd en applåd?

Jag har redan hunnit både duscha och äta frukost och nu sitter jag här i morgonrock och går igenom reklamfabriken och skriver rapport om den. Puh, det är så mycket jobb, men det måste göras.

Vid halv 11 ska jag gå och göra mig iordning lite snabbt för att åka och hämta upp mamma sen åka till trafikskolan och sitta och lyssna på en gubbe i 3-4 timmar. Senare i eftermiddag, kanske hinner bli kväll, så ska jag till Britney och rida en sväng. 

Sen när jag kommer hem i kväll blir det tvätta kläder och packa lite sen åter igen lite reklamfabriken.
Jag hade även tänkt hinna fotografera mina fönsterbilder, men det finns ingen lucka på schemat i dag så jag får ta det i morgon innan skolan.

Så ser min dag söndag ut. Ska fortsätta med pluggandet nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0