19 oktober, stress

Äntligen en ledig liten stund där jag hinner sätta mig vid datorn.
Har haft fullspäckat schema i dag, så fullt så att jag inte hunnit äta varken lunch eller middag. Men under all stress har jag inte hunnit tänka på mat, men nu börjar hungern komma krypande.
Trafikskolan från 11.30-16.00. Hyffsat stel i nacken efter det.
Kom hem vid halv 5, slängde på mig ridkläderna och for i väg till stallet och har precis kommit därifrån. Har hunnit packa upp väskan jag hade med till pappa, stoppat i en tvättmaskin, dammsugit nedervåningen och fyllt i blanketterna till körkortstillståndet.
Ska göra syn undersökning i morgon sen är det bara att skicka in blanketterna och vänta i 4-6 veckor, suck.

Nu ska jag jobba vidare med reklamfabriken. Jag borde nog ta och laga någon form av mat också, får ta och göra det innan jag börjar med något annat nu faktiskt.

Köket den närmaste halvtimmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0