2 oktober

Vilket väder, herre gud. På idrotten så skulle vi ju springa intervaller på grusplanen, men den är som en stor simbassäng så vi spelade badminton inomhus iställer. Självklar förlorade jag alla matcher jag spelade och åkte ut först i rundbadmintonen på slutet. Badminton är inte min grej, men jag skyller på min maximala otur!  Fast det är fler än jag som har otur. Efter idrotten så var Viktorias skor borta. Man blir bara förbannad. Det är så sjukt dålig stil! Skorna kanske inte var så viktiga, men hennes dyra specialgjorda inlägg. Stackarn. Slutade strax efter 12. Jag bestämde mig för att ta min lilla shoppingrunda som jag har planerat hela veckan. Den blev av idag iallafall och jag köpte en stor svart väska på h&m för 198 kr, 2 par strumpbyxor och 3 par hotpants också från h&m. Väskan passar perfekt att ha som handbagage när jag åker utomlands. Eftersom jag bara ska ha en "liten" resväska med mig, och måste packa alla kläder och sånt i den så kommer den bli proppfull. Så sen när jag köper kläder och skor och andra prylar där nere så vart ska jag häva det på hemresan? Jo, i min stora väska och ta med som handbagage, perfekt! Tänk att jag kom på den idéen alldeles själv.

Läste i Metro att Paris Hilton ska släppa en ny singel. Är det bara jag som älskar Paris Hilton? Jag har nog inte hört någon i min omgivning som gillar Paris. När hade henne som samtalsämne i klassrummet så glodde alla på mig som om jag var dum i huvudet när jag sa att jag gillar henne. Det är inget fel på flickan, visst hon är rik men hon har ärvt sina pengar. Paris är bra.
   Mat sen stallet! Idag ska jag sova tidigt, jo jag sa det igår också men jag pratade i telefon en bra stund innan jag somnade vid 12. Idag blir det nog bara Idol, måste se Johan (!), sen sova! Jag behöver sova ut. Låg och drog med mig i en halvtimme i morse. Jag menar, vem vill kliva upp ur sin varma sköna säng när man hör att regnet bara vräker ner utanför fönstret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0