20 oktober, resfeber?

Det börjar dra ihop sig.
I kväll måste jag packa klart, men jag är nästan klar tror jag.
I morgonbitti får jag skjuts till skolan av Andreas. Sen efter skolan så hämtar pappa mig och vi åker ner till Arlanda. Sover på Arlanda hotell. Flyget går 7.30 på onsdag morgon.

Jag har faktiskt en ledig stund nu. Jag är klar med allt jag skulle göra i dag och jag har till och med hunnit duscha redan. Känns skönt.

Subwaykakor har blivit en vana när jag har tid över på stan. I dag blev det 3 stycken för en 20a. Bra pris tycker jag, och supergoda kakor! Men, äter man alla på samma gång så får man ont i magen.  

Resten av kvällen ska jag ta det lugnt bara. Säga hejdå till alla vänner ;) Hoppas ni kommer sakna mig riktigt mycket, och att ni är avundsjuka på mig sen när jag kommer hem och är brun som en pepparkaka!

Hinner nog skriva ett hejdå-blogginlägg i morgon på skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0