21 oktober, hinner med ett till

Nu sitter jag i en datorsal uppe på media och luktar vitlök. Det blev subway med mamma efter rättegången, eftersom jag inte hann med någon lunch på skolan. Rättegången gick väl bra. Det var lite drygt att jag fick sitta och vänta i 45 minuter och allt bara snurrade runt i huvudet, men jag sa sanningen och höll mig i skinnet.

Jag har egentligen fotolektion nu fram till strax innan 3, men jag framkallade mina 2 rullar och sen hade jag inget mer att göra så jag satte mig här och ska kämpa lite med reklamfabriken en stund nu innan engelskan börjar.
Fotoläraren var nöjd med mina bilder, så det känns bra att jag lyckades.

Längtar till stranden nu! Inte långt kvar. Åhå!
SOLEN HÄR KOMMER JAG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0