3 oktober

Jag måste verkligen köpa nya skor! Vanliga skor, inga ballerina skor och inga klackskor, utan skor! Och en regnjacka, det känns ju bra att jag går i min lillasysters regnjacka, kul. Så skor och regnjacka står högst upp på shoppinglistan nu!
   Idag kom tax-free katalogen, så nu ska jag bara bestämma mig för vad jag vill ha. Parfymer, parfymer, parfymer! Svårt att välja bland alla.

Vi fikade och pappa har ju sina stunder vid matbordet:
Pappa: Den här osten går inte att äta!
Jag: Nehe?
Pappa: Det är vax på den, vaxduk!

Pappa envisas med att han vill ha en dunjacka i vinter (trots att det blir varmare och varmare på vintrarna).
Carola: Dunjackor är inte inne.
Pappa: Men jag ska inte ha den inne, jag ska ha den ute!

Det är så typiskt min pappa och han kommer alltid med något som får en att skratta tills man får ont i magen eller sätter maten i fel strupe.

Kommentarer
Postat av: syrran

HA HA HA... =)

Hälsa alla!

2008-10-03 @ 23:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0