31 oktober, vitt på marken

Vintern är här. Tur att jag tog fram och använde vinterjackan i går. Nyss när jag vaknade och tittade ut så ser jag typ 5 cm snö på marken, det får mig genast att längta tillbaka till solen på Gran Canaria. Någon mer än jag som inte tycker om vinter? Den är bara depprimerande och man fryser ihjäl.

Jag ska snart äta frukost, klä på mig och packa lite. Sen åker jag till pappa och blir där i helgen. Kameran ska med, ska ut och fota hade jag tänkt. Ska även rida och plugga till historiaprovet som är på torsdag, det bara skriker IG.
Ska även fylla på mobilen i dag, det är fan ett stort handikapp att inte ha några pengar på mobilen. Inte kunna ringa eller smsa någon, man har ju ingen kontakt med omvärlden. Hemskt!
Jag har även märkt hur beroende av telefonen jag är. När vi kom till bilen på Arlanda så plockade jag genast fram mobilen som jag gömmt i bilen och tyckte synd om den för att den var iskall så jag stoppade den i bhn en stund. Men den gick inte starta för att jag inte hade nå batteri, men ändå satt jag och höll den döda telefonen i handen hela vägen hem. Typ 3 timmar. Bara för att ha den där liksom.

Jaja, frukost kanske man inte kan kalla det när klockan är efter halv 3 på dagen, men nått ska jag äta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0