7 oktober, kamerans premiär

Efter skolan så tog jag ut mina bäbisar (kameran och hunden) på en promenad. Mysigt var det i höstskogen.
Kameran funkar bra, men inte mitt tålamod till att redigera just idag. Det blir nya tag någon i morgon.
För övrigt så har dagen inte varit så värst lyckad.
Prov i praktiskt marknadsföring klockan 8 i morse. Gick väl hyffsat. Jag blir besviken om jag inte får godkänt.
Matten gick faktiskt riktigt bra, den här lektionen satt jag inte fast med ett tal i en timme utan kunde faktiskt göra flera stycken och jag förstod, värt en applåd faktiskt.
Sen på fotolektionen så måsta jag gå ut och fota om mina porträttbilder eftersom de tydligen var helt värdelösa, tråkigt!
Men jag knäppte iallafall nya också stod jag modell åt Malin. Slutade en timme tidigare idag, skönt.

Skulle egentligen ha varit hos reflexiologen idag men han fick förhinder.
Nu i kväll blir det bara slapp framför datorn, orkar inget annat. Förbannat slö nu när det är så mörkt på kvällarna. Någon mer än jag som blir depprimerad på vintern?
Men nu ska vi tagga tills på fredag, då är det party och gymnasiefest som gäller!

Kommentarer
Postat av: Alina

well inte enligt alla. Men tack det värmer!! :):) kramar

2008-10-07 @ 20:37:58
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0