8 oktober, god morgon!

Tjingeling, *gäsp*.

Tog mig en välbehövd sovmorgon idag, låg i sängen till 11 sen åt jag frukost bestående av yoghurt och K special röda bär och 2 mackor. Är tillbaka i sängen nu med datorn. Alltså ingen skola idag. När klockan ringde vid 7 i morse så började jag tänka vad vi hade för lektioner. Historia och engelska, sen efter lunch halvstudiedag för lärarna ska göra nått. Så nej det blev ingen skola idag, ringde och sjukanmälde mig, vad då, vi ungdomar behöver faktiskt få sova ut ibland! Och jag ska inte klaga på min 11 timmars sömn i natt, så skönt! 
  
Jag tror jag har börjat få lite resfeber. I natt drömde jag att vi missade planet på ett helt sjukt sätt så det slutade med att vi inte kom iväg förens 2 dagar senare och då fick vi ju inte våra 7 dagar av semestern men de gjorde ingenting tyckte bolaget. Äh, de va inte intressant, orkar inte förklara allt i detalj.

Nu ska jag kila iväg till stallet. Rida och fotografera hästarna.
Resultat kommer senare.
Annars blir det en slö dag, behöver vila upp mig ordentligt.
Kanske borde plugga lite matte, det är ju trotts allt prov om ett tag.
Sen ska jag lägga ut mitt skrivbord och en cykel på annons i tidningen, sälja!
Stallet var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0