9 oktober, tagga!

Tagga gymnasiefest!

Jag kom faktiskt upp i morse, halv sju, pust. Andreas kom strax efter 7 och skjutsade mig till skolan, även fast han började vid 10 och jag 8. Har man bra vänner eller?
Det kom en nervös kille till skolan i dag för att informera oss om att Hudiksvalls tidning ska starta en ungdoms sida som de vill att vi ska ta tag i. Möte på onsdag klockan 4, men jag vet inte om jag ska gå. Borde jag sattsa på det? Kan ju vara så att det blir extra pengar, för jag menar, vem gör något gratis nu för tiden? De söker både skribenter, fotografer, layouter och ja, allt som hör en redaktion till. Men orkar jag det, med tanke på all stress och att jag faktiskt blir inlagd på sjukhus om jag får för mycket. Jag ska fundera på det, jag kan ju alltid gå på mötet iallfall, för intresserad det är jag. Och jag går ju trotts allt på media och kommunikationsprogrammet.
På idrotten i dag så slapp vi springa coopertest p.g.a regnet, tack gode gud för det! Jag och Elin svansade runt på stan efter skolan, jag hittade en stickad lång tröja på h&m för bara 98 kronor så vad gör man inte, den är min nu iallfall. Jag träffade även Kicki, kul att ses det var ju så länge sen!

Det blir varken stallet, Sandra eller fotografering i dag. Regnet kan ju dö!

Grattis till Emelie som tog körkort idag, och grattis till mormor som fyller 71!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0