Alltid lika roligt när man har tråkigt

Öppna din SMS inkorg. Tryck neråt fem gånger. Öppna sms:et och läs. Skriv första meningen under frågorna! Osv

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten? det gör jag med :p orka fulla människor :p
Vad gillar folk bäst hos dig?La du på? :p
Vilken raggningsreplik faller du för? Ja jag vet :)
Vad var det första du sa imorse? Duär min lilla baby shrimp :)
Vad är det sista du kommer säga innan du dör? :)
Vad säger personen som gillar dig mest just nu? Men sluta. Nu blir du så där igen. Fan vad less jag blir!
Så vad säger du under förspel? Missade precis. Ring igen du
Och efteråt?Jaha.. jag såg ryggen på dig och undrade om det var du... men jag såg aldrig att du kom till kassan.. haha :) puss
Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord? Ja visst. Du är alltid välkommen till mig gumman. När som helst :)
Vad lär du dem? Jaha. Okej. Skulle du komma i morgon då?
Och sista.. Vad sjunger ditt favoritband om? Hej älskling. Vad då sent i natt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0