13 april, Skönt med bärbar

Nu när jag inte är i skolan på dagarna så upptäckte jag att det är trevligare att sitta med datorn i köket än uppe i arbetsrummet. Så jag flyttade ner helt enkelt. På eftermiddagen vid 6 tiden tänkte jag gå ut och sätta mig på verandan med datorn och njuta av eftermiddagssolen, men då började det regna, typiskt. Men i morgon, om det är bra väder (hoppas) så ska jag sitta ute i solen med datorn och skriva på artikeln. Vad skönt det ska bli! Det enda tråkiga är att jag inte har något trådlöst internet, men tur att jag har en sladd som räcker runt hela huset (upptäckte jag idag). Så just nu sitter jag faktisk i min säng, vilket jag aldrig gjort med internet förr. Superbra enligt mig.


Kommentarer
Postat av: ANNA

haha, jag måste själv ta i akt att köpa trådlöst internet!



Kram!

2009-04-13 @ 22:39:12
URL: http://lifebyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0