2 april, God morgon torsdag

Sitter här och kämpar med att hålla ögonen öppna, vilket inte är det lättaste såhär på morgonen. Har över en och en halv timme på mig innan bussen går så jag snart ner och äta frukost och läsa tidningen i lugn och ro. Behöver inte fixa iordning mig nått heller eftersom jag ska ha idrott direkt på morgonen, så på med mjukisarna och en slapp tshirt.
Tar med mig jeans och ombyte sen såklart.
Som sagt, ska till skolan mitt på dagen och ha idrott och prov i samhällskunskap B. Får se hur de går, känner att jag kanske kan behöva ett lycka till.

Ni får en bild på mig från igår, bjuder på den såhär på morgonkvisten och ni får ha en bra dag.



Ikväll klockan 19.00 avslutas outfit-tävlingen jag är med i. Så in hos Elin och släng in era röster.

Kommentarer
Postat av: Sofia

söt bild! fint hår du har ;P

2009-04-05 @ 14:29:37
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: Blogläsarn_92

Sjukt söt är du :)

2009-06-22 @ 21:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0