26 april, Vi skyller bloggtorkan på solen

Jag har upptäckt att flera av mina favoritbloggare har börjat skriva färre och färre inlägg, även jag också. Jag har en förklaring till det. SOLEN! Det är helt klart solen som ligger bakom det dåliga bloggandet. Folk har inte tid att sitta inne vid datorn och skriva 5 inlägg om dagen när man kan vara ute och njuta av solen, helt förståligt. Alla människor behöver solen såhär års, efter en lång mörk vinter.

Jag kommer inte sluta blogga, jag kommer fortfarande bjuda på massa bilder (så fort jag har fotat), men solen och sommarlivet kommer gå före datorn och så kommer det vara hela sommaren och hösten. Man kan nog säga att vintern är årets bloggperiod. 

Visst håller ni med mig?


Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Håller verkligen med dig!



Tröjan är kvar föresten:)



/E

2009-04-26 @ 10:39:50
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: ericaperzzon

Svar: Ja men det borde gå bra:) Ska kolla vilka dagar jag kan åka in också kan ju du kolla vilka dagar som passar dig bäst?:)



/E

2009-04-26 @ 12:40:50
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0