27 april, Fylking och Aschberg är här

I förmiddags vid 10 när jag stod och väntade på bussen så åkte en bil förbi som det stod Ystad - Haparanda på och jag tänkte att då kan inte Gert Fylking och Robert Aschberg vara så långt härifrån. Lite senare så åker bussen förbi dem, saktar in och tutar.
Sen när jag kommer med bussen till byn för att gå på möte klockan 18.00 så står bilen på busshållplatsen och jag passar såklart på att fota. Sen upptäckte jag att det var sjukt mycket folk en bit bort. Jag mötte upp syrran och vi gick dit för att kanske få en skymt av vandrarna och mycket riktigt, där var de. Småungar som bad om autografer,  tv-team , kommunalråd och hela bunten. Tänk att det kan hända något i den här lilla byn också.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Taha, :)<3

2009-04-27 @ 19:57:47
URL: http://justjohannas.blogg.se/
Postat av: Nalita

Tävlingsdags i min blogg.

Priset är från Lustjakt :)

Naliita.blogg.se

2009-04-27 @ 20:08:58
URL: http://naliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0