10 februari, blandat ur mitt huvud just nu

Nu börjar det krypa i kroppen på mig och jag vill bara skutta omkring och dansa till musiken. Efter endast en halvtimmes försök att skriva läslogg så börjar jag bli sprallig och rastlös. 

I dag i skolan hade jag endast en lektion, matteprov. Det gick hyffsat bra och jag hoppas jag får godkänt iallafall. Sen hängde jag med en kompis och hennes kompisar på H&M innan bussen gick. Kom hem vid 2, så det var skönt.

Nu lyssnar jag på Rihanna på hög volym och svänger med min hästsvans samtidigt som jag snackar med en kompis. Inte alls det jag borde göra, alltså skriva klart läsloggen. Varför sparar jag alltid allting till sista minuten?

Gud, mina armar har verkligen samma färg som tröjan jag har på mig, beige! Hemskt. Ge oss sol och sommar så jag kan få vara brun. Nog för att jag aldrig kommer bli brunast eftersom jag har rött i håret och ljus hy, men brunare! Förra sommaren var jag brun, och när jag kom hem från Gran Canaria i höstas var jag ännu brunare, så brun har jag inte varit någon gång.
Förra vintern och våren solade jag rätt mycket solarium, men nu vågar jag knappt längre. Max en gång i veckan nu, är så rädd för cancer. Men som jag sagt förut, Dove summerglow är verkligen jättebra tycker jag.

Nej nu måste jag seriöst ta tag i läsloggen. Ber till gud att jag kan knåpa ihop 400 ord illa kvickt.


Kommentarer
Postat av: Liene

sv kul att tvåan var din stil:D alltså outfiten.

2009-02-10 @ 16:04:28
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: ericaperzzon

Lycka till med läsloggen!



Svar: Ja de är hemska och har man börjat kolla på en så klickar man runt på alla:/ Jo jag tänkte lite på han jag med och massa andra man känner igen som tagit livet av sig:P

2009-02-10 @ 18:44:21
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Linnea ;>

skulle gärna vilja vara brun jag med :P

2009-02-10 @ 19:34:44
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0