11 februari, dumma jackor

Det känns som det blev enbart tråkiga inlägg idag, men jag har inte haft motivationen till att skriva, konstigt nog. Den är nog tillbaka i morgon, då jag inte har tid att skriva istället. Typiskt, men så kan det vara haha.

Har precis varit till stallet, jag övningskörde såklart. Britney var busig men dryg som vanligt och verkade inte ha ont eller så, men ändå är det något som inte stämmer. Knepigt. Så hon vilar iallafall nu, så får vi se vad som händer.

Om några minuter så börjar top model finalen och jag kommer sitta som bänkad, eller nja, jag springer till datorn i reklampauserna såklart. Jag kan omöjligt vara ensam om att hata reklam.

Jo, jag testade 2 av jackorna på H&M idag. Inte någon av dem satt bra. Storlek 34 var större än jag trodde och jag önskar att de fanns i storlek 32, men det gör de såklart inte. Den jag gillade bäst var ändå den nedan. Fast den fanns inte i beige utan i en mullvadsfärg, ni vet typ gråbrun, jättefin faktiskt.
 
Den blå satt inte alls bra på mig och den såg jättekonstig ut om man inte knäppte alla knapparna och gjorde jag det så såg jag helt inpackad ut eftersom knappen högst upp sitter så pass långt in på halsen. Konstig modell för mig helt enkelt. Så den kommer jag inte köpa. Lite synd, för snygg är den ju. Men det är alla föresten.

Den här som jag gillar allra bäst fanns såklart inte. Hoppas den kommer, annars får jag åka till ett större H&M helt enkelt. Vill prova den också, och hoppas att den verkligen sitter som gjuten på mig. För minst en ny vårjacka ska jag köpa.


I morgon är det som sagt fullspäckat schema som gäller. Morgondagens planer kommer senare. Nu ska jag ta min dagliga bloggrunda och kika in era bloggar och vad ni har skrivit idag. Alltid lika spännande.

Kommentarer
Postat av: Riina

snygga jackor,snygg blogg

2009-02-11 @ 20:19:13
URL: http://riinas.blogg.se/riina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0