11 februari, vad gör man sen

Nu har jag varit hemma i knappt 2 timmar och jag har ingeting att göra längre. Har lagat mat, ätit, duschat, vikt tvätt, packat tills i morgon (idrott) och tittat på tv. Vad mer finns det att göra? Vad gör man när man tycker att man har gjort allt?

Om en timme ska jag iallafall åka iväg till Britney och se hur hon har det. Sen ikväll ska jag se top model finalen, klockan 8 såklart. Hoppas på Analeigh, fast jag har en känsla av att McKey kommer vinna. Alla ni som kommenterat att ni  r e d a n  vet vinnaren, h u r  k a n  n i  v e t a  d e t?

I morgon har jag iallfall fullt upp från 6 på morgonen till 9 på kvällen. Skönt! Jag har blivit van vid att han mycket aktiviteter för mig och blir otroligt rastlös när jag inte har någoting att göra, som nu. Fick så mycket tid helt plötsligt när det mesta pluggandet tog slut och Britney ska få vila. Aktiviteterna går i vågor liksom. Just för tillfället är det en svacka, men snart kommer jag ha fullt schema igen, det tvivlar jag inte en sekund på. Men jag gillar det. Man ska ha mål i livet och vilja mycket.

Söka sommarjobb måste jag också göra. Kan någon ge förslag? Verkligen vad som helst. Hittade inget förra sommaren och måste verkligen ha jobb i sommar.

Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Jag har samma problem när det gäller jobb:/

Och alla vet vem som vinner för att Top Model redan gått på utländska kanaler. Men jag vet inte och jag hejjar fortfarande på Analeigh, även om jag också tror att Mickey vinner.



/E

2009-02-11 @ 17:41:12
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: lotta

för att den säsongen av top model gick för längesen i usa? :P

2009-02-11 @ 18:40:25
URL: http://lottaandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0