12 februari, bortglömd

Nu har jag precis börjat samhällslektionen efter att ha haft hål i 2½ timme, då vi inte hade någon idrott idag. Lite surt, men vi fördrev tiden med att spela kort och planera en liten än så länge hemlig grej som händer på sportlovet.

Jag är jättetrött och vill bara åka hem. Men jag kommer inte komma hem förens vid 8, så det känns lite surt. Ingen middag före 8 alltså. Och även att jag inte fick någon skollunch idag eftersom de missat att laga min special mat! Det var ännu värre, då jag fick hårt ris och skinka som jag inte ens äter. Så min lunch bestod av ris och morötter, så var det med det.


Kommentarer
Postat av: maja

men fyfan vad dåligt gjort av skolan.

2009-02-12 @ 16:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0