12 februari, inte tillräckligt med tålamod för ett ägg

I morse när jag vaknade (eller försökte vakna, seg som vanligt) så upptäckte jag att det är ju helg i morgon. Fredag med 2 modevisning i aulan och foto sen är det helg. Den här veckan har verkligen gått fort. Tiden går så himla fort nu.
Halva februari har redan gått och snart är det mars och sen kan vi hoppas på att snön smälter bort och vi får lite härlig vårsol att färga vår hy med.

Nu sitter jag på skolan och väntar på första lektionen som börjar vid 8. Jag hade lyckan (olyckan) att välja en oskön datastol, utan stop i ryggstöds mekaniken så nu måste jag byta stol. Dagens första och hittills största problem förutom att ett av mina två ägg inte gick att skala i morse vid frukosten så jag slängde det. Snacka om att inte ha tålamod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0