16 februari, dagen snabbt och smärtfritt

Nu är jag hemma. Skolan gick smärtfritt och snabbt. Skulle ringa ett samtal till en musikaffär som jag gruvade mig för. Pinsamt ju, + att jag inte visste vad jag skulle säga. Men jag provade ringa 4 gånger och de svarade inte eller så var det upptaget så det slapp jag, haha skönt för mig.

Mötet på HT gick bra. Pratade om lite upplägg och nya idéer. Här näst ska jag fota till en artikel om kläder.

Det första jag gjorde när jag kom hem var att ställa mig vid spisen och leka hemmafru. Kokade dinkelmakaroner och stekte falukorv och åt avokado till. Nu väntar jag bara ut tiden tills mamma kommer hem så jag kan övningsköra till stallet och pyssla om Britney en stund. Sen har jag hela kvällen fri. Hur jag ska spendera den kan ni väl redan räkna ut? Ja, datorn. Jag har faktiskt inga läxor eller hemuppgifter (vad jag kan komma på) och det känns sjukt ovanligt för mig.

Bjuder på en bild så länge.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här är ett enkelt sätt att få fler besökare på din blogg, klistra in länken uppe i adress fönstret, http://www.viraltrafik.se/?Isacson87 , ha det bra:)

2009-02-16 @ 19:16:55
Postat av: IDA

Just nu har jag en frågestund i min blogg, kika gärna in och fråga något :)

2009-02-16 @ 20:00:16
URL: http://idaeliasson.blogg.se/
Postat av: LINA

tack tjejen =)

2009-02-16 @ 20:46:58
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0