19 februari, ledig men ändå inte

Ja mina vänner, klockan är snart 2 och jag blev uppkörd ur sängen med istappar för ungefär en halvtimme sedan. Så ni kan ju tänka er hur förstörd min dag blev när jag inte ens får bestämma när jag ska kliva upp.

I natt drömde jag att jag ska åka utomlands i morgon efter skolan. Jag fick släppa absolut allt jag planerat och bara sätta mig på tåget ner till arlanda. Vi skulle bara vara där över helgen, men fatta skönt. Sen när jag vaknade så suckade jag djupt över att det bara var en dröm. Så himla typiskt.

Är alltså ledig idag eftersom lärarna har friskvård. De skulle tydligen bowla.

Mina planer som jag verkligen måste hinna med är:
Tvätta
Packa och planera morgondagen
Bestämma hur cdomslagsbilden ska se ut (fotografering i morgon)
Ta en promenad i solen
Ringa några samtal
Göra klart alla småföretagande A uppgifter

Nu ner till tvättstugan.

Kommentarer
Postat av: cecilia

Svar; Jaa jag älskar att bada skumbad jag också ;* haha

Kolla gärna in min blogg om du har tråkigt ceciliaprecious.blogg.se Puss & kram Cecilia

2009-02-19 @ 15:31:05
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0