21 februari, framme hos min kompis

Nu har jag lånat min kompis laptop och sitter i hennes säng. Vi har precis ätit tacos. Gott var det. Hon har precis visat mig något spel på facebook, verkligen lågstadienivå på det, men tydligen så spelar alla i hennes klass det på raster och annan ledig tid, haha. Och nu har jag också en gubbe i det spelet som heter Keso. Helt otroligt.

Vad vi ska hitta på ikväll är fortfarande oklar, vi får se helt enkelt. Kanske går ut en sväng, men det är så himla kallt så det blir nog ingen lång stund.


Uppdaterar mer när jag kommit hem i morgon eftermiddag/kväll. Då kommer bilder och lite allt möjligt.
Ni får ha det så bra.

Kommentarer
Postat av: A -*

hehe okej :P

nice.D

2009-02-20 @ 19:13:01
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: linnns

sv: Haha jag kanske borde det ^^ Men jag orkar aldrig börja lära mig något xD

kram

2009-02-20 @ 19:29:01
URL: http://linnns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0