23 februari, klirr i vuxenpoängs stapeln


Skolan gick väldans snabbt idag och jag gjorde inte ett dugg. Lite onödigt att åka dit, men det gick bra.

Kom hem för en timme sen och har hunnit äta, köttfärsbiffar och spagetti. Varför får jag alltid ont i magen när jag äter köttfärs eller kött från ko eller gris? Kyckling går bra, men inte kött. Konstigt.
Har även hunnit skriva ner lite till på uppgifterna som ska vara inlämnade i morgon. Ska göra klart dem nu innan jag åker iväg till stallet.

Även jag kan agera vuxet, trots att jag har några månader kvar till 18 och vuxenlivet. Men idag klirrade det till i vuxenpoängs stapeln. På stadsbussen ner på stan från skolan så var det som vanligt proppat med folk också kliver det på en gubbe med rullator. Jag flyttade på mig så han fick sitta. Han log mot mig och sa tack. Min kompis sa att det var dagens goda gärning.

Mer vuxenpoäng till mig som ska skriva ett cv eller personligt brev och pallra mig iväg och söka sommarjobb.
Någon som har något tips på hur man ska formulera sig när man skriver cv?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du sugen på att vinna en ny header? Kolla då in min blogg så ser du hur du ska gå tillväga :)



Ha en underbar dag sötnos



Kram

/LM

2009-02-23 @ 16:08:27
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Anonym

guide/gratisguide.htm" rel="nofollow">http://cv-guiden.se/gratisguide/gratisguide.htm

Där kan man få många cv-tips

2009-02-23 @ 16:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0