24 februari, värdelösa önskningar och planer

Nu sitter jag i en av mediasalarna och ska snart ha foto B. Får se vart lektionen leder, men inte långt skulle jag tro eftersom jag inte har så mycket att göra. Har bokat ett solarium till klockan 4 och grönt kortprovet börjar klockan 6. Ska ner på stan en sväng innan också och köpa något att äta då mina äpplen, jag hade med mig, smakade jätteäckligt. Någon måste ha förgiftat dem eller nått. Blä. Skolmaten var inte heller någon höjdare idag, kycklingwook och spagetti. Och ändå är det önskevecka! Eftersom det inte finns något mat råd så kan man ju undra vem f*n det är som har önskat maten. Får väl se vad de bjuds på resten av veckan.

Ska även ner på biblioteket och se om det har boken i taket lyser stjärnorna. Jag vill läsa boken innan jag ser filmen.


Kommentarer
Postat av: Malin

Både boken och filmen är jättebra :)

2009-02-24 @ 12:26:17
URL: http://maows.blogg.se/
Postat av: Anonym

den är sjuuukt bra!!!

2009-02-24 @ 16:19:08
Postat av: Liv

Boken är jätte bra, har inte sett filmen tyärr :/

2009-02-24 @ 21:35:07
URL: http://livforslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0