26 februari, 6 timmar på en stol

Idag har jag suttit i aulan i 6 timmar! Och vad i helsike har jag gjort där? Jo, lyssnat och tittat på 3ornas projektarbetsredovisningar. Det var rätt intressant, men när klockan började närma sig halv 2 då blev det bara drygt och jag satt och suckade den sista halvtimmen. Ingen bra lunch fick jag idag heller. Rivna morötter stoppade jag i mig några gafflar. Det serverades lax, tror ni att jag stoppar in lax i munnen? Finns bara ett ord för fisk, BLÄ!

Alltså detta väder får jag spunk på. Skulle det inte bli vår nu? Eller var det bara som de lurades igår när solen sken, fåglarna kvittrade, det var 5 grader varmt och asfalten var framme på gatorna i stan? Tydligen för i morse när jag går ut för att hämta tidningen får jag snö i skorna. Det har alltså kommit en dm nysnö inatt och som om det inte vore nog så har det snöar hela dagen. Pissväder rent utsagt! Mars börjar om 2 dagar och då ska våren börja. Den får nog skynda sig lite, och spola förbi snöovädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0