27 februari, snart börjar mitt lov!

God morgon.

Som ni kanske förstår så sitter jag på skolan nu. Ska ha foto B om en stund och jag har äntligen kommit på en hyffsad idé, med hjälp av en kompis som gått ut foto/film linjen. Så ska träffa henne på måndag och fota och spåna mer idéer. Men idag måste jag lämna in en skiss på skivomslaget. Men jag har 2½ timme på mig så det ska nog gå bra.
11.30 har jag matte B. Sa jag att jag klarade provet föresten?
Lunch sen. Det är ju fortfarande önskevecka här på skolan, men det har inte varit god mat en enda dag. Får se om det är något bättre idag.
Vid 2 har jag prov i småföretagande A. Jag har pluggat och det är inte särskillt svårt så provet ska nog gå smärtfritt om inte läraren rotat fram ett ovanligt svårt prov. Efter provet har jag lov! Woho!

I eftermiddag ska jag skynda mig hem och käka sen kommer pappa och hämtar upp mig och vi ska åka iväg och se en revy. Det ska bli spännande eftersom en tjej i min klass är med och dansar.

Ni får ha en  s u p e r b r a   fredag allihopa.
Och idag ska jag försöka att inte äta godis! Har blivit alldeles för mycket sötsaker på senaste tiden.

Kommentarer
Postat av: Liene

och snart slutar mitt lov...vill inte

2009-02-27 @ 09:19:15
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: lotta

kommer bli grymt på måndag ;)

2009-02-27 @ 13:42:02
URL: http://lottaandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0