3 februari, ett gott skratt förlänger livet

Tidig förmiddag och jag är redan i full fart. Har haft Småföretagande A nu på morgonen, men fick sluta lite tidigare. Det var faktiskt en lättsam och rolig lektion. Det var en som skrattade så roligt så att hela klassen började skratta och läraren skrattade så mycket så att det kom tårar.

Ska ha matte B om en halvtimme sen lunch, läste att det var kycklingsoppa så får väl se hur det går. Tur att jag har med mig 2 äpplen och en macka som jag ska äta lite utspritt under dagen. Har även foto B på eftermiddagen, det är roligt. Vi ska nog börja med en ny uppgift idag, så förhoppningsvis kan jag kila hem och fota på annan tid. Det blir så himla tråkiga bilder här på skolan.

Förövrigt så har jag inga speciellt planer för idag faktiskt. Jo plugga, men det tillhör det vardagliga. Justja, Andra Avenyn är det ju ikväll! Det måste jag helt klart se. Har inte missat ett enda avsnitt av den serien, det tycker jag är bra!

Nu fick jag reda på att jag slutar efter matten! Eftersom 3orna har projektvecka så har de inga lektioner och vi har foto med 3orna så alltså ingen lektion. Gud vad skönt, jag slutar alltså halv 12!
Då har jag verkligen tid att plugga på skolan, vilket är bra för annars får jag inget gjort, fast nej. Nu rör jag ihop allt. Jag har ju alla böcker hemma. Attans. Skönt att komma hem 1 istället för 5!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0