5 februari, trött suckande torsdagmorgon

Historiaprovet gick inte så bra som jag kanske hoppats på. Frågorna var svårare än jag trodde, men jag hittade på egna svar och skrev på nästan alla frågor iallafall. Hoppas jag kan skrapa ihop några poäng till ett godkänt iallafall.

Just nu sitter jag bara och suckar över nästa arbete. Informationsbroschyr och en annons. Liksom lätt när man inte kan programmen vi måste arbeta med. Eller kan och kan, jag har glömt bort hur man gör allting i in design och illustrator. Även att det tillkommer nya saker som jag inte begriper. Hur tror läraren att vi ska klara av uppgiften om vi inte kan arbeta i programmen? Suck.
Har iallafall lunch om en timme och sen idrott i tennishallen. Kommer bli volleyboll, badminton eller tennis. Slutar skolan 4 idag. På eftermiddagen har jag samhällskunskap B och foto B. Sen 17.30 har jag ett möte jag måste gå på så hinner inte hem innan. Jag kommer vara superhungrig när jag kommer hem vid typ halv 8 ikväll.

Nu vill jag inte annat än att lägga mig i min säng och sucka eller varför inte sova. Gud så skönt det är att ligga kvar i sängen på morgonen när man bara måste kliva upp och väckarklockan ringer var femte minut. Drog mig i en halvtimme i morse, men sen fick jag skynda mig riktigt mycket och blev stressad över det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0